A keto diéta megváltoztatja a ph egyensúlyát? A keto diéta rossz Neked?

Mivel a szervezeted hatékonyan szabályozza a vér és a szervek pH-értékét a veséden és a légzésen keresztül, nem fogsz savas állapotot teremteni a ketotáplálkozással. A magas fehérjetartalmú étrend fogyasztása sem jár a csontritkulás vagy más egészségügyi problémák fokozott kockázatával.

Tudnia kell, hogy az étrendjében végrehajtott változtatások nem befolyásolják a vér pH-szintjét, de pozitív hatással lehetnek az általános egészségi állapotára.

Papíron a lúgos étrend állítólag megelőzi a rákot, mivel a rákos sejtek savas (vagy alacsony pH-értékű) környezetben fejlődnek, lúgos (vagy magas pH-értékű) környezetben viszont nem.

Nem vagyok a keto-diétán, de nézem, hogy esetleg kiegészítem egy keto-termékkel, és több változást teszek az étrendemben.

A lúgos diéta, más néven lúgos hamu diéta azon a feltevésen alapul, hogy a savas ételek fogyasztása megváltoztathatja a szervezet pH-egyensúlyát (sav-bázis egyensúlyát).

Hogyan tartsuk fenn az egészséges pH-egyensúlyt? 4 lépés a megfelelő pH-egyensúly eléréséhez 1 Csökkentse a savas élelmiszerek fogyasztását. 2 Lúgos táplálkozás. 3 Igyon lúgos vizet. 4 Csökkentse a gyógyszereknek, mérgeknek és vegyi anyagoknak való kitettséget. Öt alapvető típusa van annak, amit az orvosok "metabolikus acidózisnak" neveznek, ami azt jelenti, hogy a szervezet pH-egyensúlya rossz, vagy túl keményen dolgozik a megfelelő pH fenntartásán. Számos olyan tanulmány született, amely tudományosan igazolta, hogy a ketogén étrend támogatja a fogyást, de ez csökkenti az epilepsziás rohamokat, csökkenti az általános gyulladást és a vércukorproblémákat (cukorbetegség, inzulinrezisztencia), segíthet a rák elleni küzdelemben, és még az olyan betegségek kezelésében is hatékony lehet, mint az Alzheimer-kór és a Parkinson-kór.

A keto diéta és a hozzá tartozó élelmiszerek is támogatják a pH-egyensúlyt: egészséges zsírok és olajok, mindenféle leveles zöldségek, zöldporok/ital keverékek és szuperélelmiszerek.

A pH-kiegyenlítő élelmiszerek hozzáadása az étrendhez segíthet, és nagyjából szükséges is a kiegyensúlyozott keto étrendhez.

A keto diéta okozhat savas refluxot? A közhiedelemmel ellentétben nem a túl sok, hanem a túl kevés gyomorsav okozza a savas refluxot. A gyomrodnak savasnak kell lennie, méghozzá nagyon savasnak. Mind a magas zsírtartalmú étrend, mind a vörös húsok gyakran villanosítanak, ami a keto diétát tökéletes célponttá teszi a gyomorégés és más reflux tünetek okozására.

Bár néhány tanulmány pozitív eredményeket mutat a lúgosabb étrend fogyasztásával kapcsolatban, nagy az esélye annak, hogy ezek a hatások nem a vizelet pH-értékének változásából erednek, hanem inkább abból, hogy a lúgos étrend egészséges teljes értékű élelmiszerekben, például zöld zöldségekben gazdag.

Hogyan befolyásolja a keto diéta a pH-t? Más szóval, a vizelet és a nyál - nem a vér - pH-ja savas lesz, amikor a keto-barát ételekre, például a húsra és a tejtermékekre koncentrál. Jellemzően a hagyományos keto-diéták elhanyagolják a lúgos ételeket, amelyek kritikussá válnak a pH optimalizálásához és ezáltal az optimális keto-diéta fenntartásához.

A ketogén diéta olyan étrend, amely alacsony (egészségtelen) szénhidráttartalmú, és magas (egészséges) zsír- és (egészséges) fehérjetartalmú.

A keto diéta savas? Sajnos a hagyományos keto diéták - bármennyire is nagyszerűek más szempontból - szintén savasak lehetnek. Más szóval, a vizeleted és a nyálad - nem a véred - pH-ja savas lesz, amikor a keto-barát ételekre, például a húsra és a tejtermékekre koncentrálsz.

Mivel a szervezeted hatékonyan szabályozza a vér és a szervek pH-értékét a veséden és a légzésen keresztül, nem fogsz savas állapotot teremteni a ketotáplálkozással.

Mivel a keto diéta sok állati fehérjét és más "savképző" élelmiszert tartalmaz, egyesek azt állítják, hogy olyan egészségügyi problémákat okoz, amelyek megelőzhetők lúgosabb étrenddel.

A keto befolyásolja a pH-t?

Mint kiderült, van egy friss tanulmány, amely valóban azt vizsgálta, hogy a keto befolyásolhatja-e a pH-t. És íme, mit mutattak az eredmények: Miután megmérték húsz résztvevő vérének pH-értékét, akik négy hónapon keresztül követték a ketogén diétát, a kutatók nem találtak jelentős klinikai vagy statisztikai változásokat.

Ne feledje, az étrend csak egy része annak, hogy a pH-értéke lúgosnak vagy savasnak bizonyul-e.

Az elfogyasztott ételek befolyásolják a pH-értéket?

Bár az elfogyasztott ételek befolyásolhatják a vizelet lúgosságát, nem változtatják meg a vér vagy a test más területeinek pH-értékét. Tehát bár a savas vagy lúgosító ételek alapgondolata tartalmaz egy magnyi igazságot, a legtöbb tudós nincs meggyőződve arról, hogy ez drámaian befolyásolhatja az egészségedet. Hogyan szabályozza a szervezeted a pH-t?

Egyes szakértők elmélete szerint a keto diéta megváltoztatja a hüvelyi pH-t (a baktériumok egyensúlyát a hüvelyben), ami megváltoztathatja a hüvely illatát. A lúgos étrend hívei szerint a savas étrend növeli az olyan egészségügyi problémák kockázatát, mint a csontritkulás, a rák, a szívbetegségek és a cukorbetegség.

A ketogén diéta bizonyítottan szabályozza a vércukorszintet, és csökkenti a vércukorszint-emelkedésekből és -csökkenésekből eredő stresszt.

A szervezetben szükség van a sav-lúg egyensúlyra, vagyis a pH-egyensúlyra.

A lúgos étrend egyes hívei azt javasolják, hogy a vizelet pH-értékét tesztcsíkokkal ellenőrizzük, és úgy étkezzünk, hogy az ne savas, hanem lúgos legyen.

De térjünk rá, hogy a ketogén diéta valóban olyan veszélyesen savas-e, mint ahogy azt a pH-diéta szerelmesei állítják!

top Security

Foto Template

Sony Phone

Nike Shoes

Vinyl Record

iPhone

Lawless Inc

DEA Foundation

Walter White

Jesse Pinkman

Product Manager

Skyler white

Accountant