Vegán női testépítő étrend. Mi a vegán testépítő étrend?

A vegán étrend növekvő népszerűsége sok ember figyelmét felkeltette, beleértve a testépítő közösség tagjait is. Míg a hagyományos testépítő étrend nagy mennyiségű állati fehérjét tartalmaz, a vegán testépítő étrend minden állati eredetű terméket kiiktat, és magasabb a fehérjetartalma, mint a hagyományos vegán étrendnek.

Ebben a cikkben megmutatom, milyen egyszerű lépéseket kell követned egy hatékony vegán testépítő étkezési terv elkészítéséhez, és mutatok néhány példát arra, hogy mit esznek néhány tapasztalt vegán testépítő, hogy inspirálódj.

Ahhoz, hogy elérje testépítő céljait, a megfelelő mennyiségű fehérjét, szénhidrátot és zsírt kell beépítenie az étrendjébe.

Hogyan juthatsz elegendő fehérjéhez vegán vagy vegetáriánus étrend mellett?

Növényi forrásokból, például gabonafélékből, magvakból és húspótlókból szinte teljes értékű étrendi fehérjéhez juthat. Annak ellenére, amit egyesek gondolnak, sokféleképpen lehet elegendő fehérjéhez jutni a vegán vagy vegetáriánus étrenddel.

Mit kell tartalmaznia egy testépítő étkezési tervnek? A testépítő étkezési terv kiegyensúlyozott tápanyagokat biztosít, beleértve a zsírokat, fehérjéket és szénhidrátokat. Az összetétel és a kalóriabevitel az egyéntől és céljaitól függ, és idővel változhat. A kiegészítők, például a fehérjeitalok is segíthetnek. Ideális esetben a vegán testépítő étrend 5-6 kisebb étkezésből áll. A vegán testépítő étrend követésének alapvető lépései a következők: Számítsd ki a kalóriákat Számítsd ki a makrókat Készíts étkezési tervet Kövesd nyomon a fejlődésedet Ismételd meg az 1. lépést, ahogy haladsz. Ahhoz, hogy az izomnövekedés vagy a zsírvesztés érdekében manipulálni tudd a testösszetételedet, a fehérjék, szénhidrátok és zsírok megfelelő arányát kell fogyasztanod a testépítő vegán étkezési tervedben.

Milyen makrotápanyagokat kell ennie egy testépítőnek? A fehérjéknek a testépítő étrend egy részét kell alkotniuk. A testépítéssel foglalkozó személynek szénhidrátokra van szüksége, hogy az edzések során többletenergiát biztosítson. A zsírok a harmadik makrotápanyag, amelyre az embereknek az étrendjükben összpontosítaniuk kell. Az embernek tudomásul kell vennie, hogy sok élelmiszer egynél több makrotápanyagot biztosít. A diófélék például zsírt és fehérjét is biztosíthatnak.

Íme néhány iránymutatás, a legjobb vegán ételek, amelyeket beilleszthetsz az étrendedbe, és hasznos tippek, amelyek segítségével sikeresen elkezdheted a testépítéshez szükséges vegán étrendet.

Ráadásul a vegán testépítő étkezési terv és a testépítő edzésprogram kiegészítése fehérjekiegészítővel sok stresszt vesz el attól, hogy megpróbálja elérni a fehérjével kapcsolatos céljait.

Tippek a nők vegán testépítő étrendjéhez:A jó egészség megőrzése és a kívánt testalkat elérése érdekében a nők vegán testépítő étrendje gondos tervezést igényel.

Mint említettük, a megfelelő mennyiségű fehérje fogyasztása és a 9 esszenciális aminosav bevitelének biztosítása nehezebb lehet egy testépítő vegán étrendben, de a fehérjeszeletek és fehérjeporok használata sokkal könnyebbé teszi ezt. Amikor szénhidrátokat adsz a vegán testépítő étkezési tervedhez, válassz összetett szénhidrátokat, amelyek feldolgozatlanok, zöldségek, gabonafélék és gyümölcsök formájában.

A legegyszerűbb módja annak, hogy elkezdje a testépítő vegán étkezési tervét, a fehérjeforrások kiválasztása.

Mi a női testépítő étrend?

A női testépítő étrendjének a tápanyagokra és a kalóriabevitelre kell összpontosítania. Akár versenyezni akarsz a testépítéssel, akár csak hobbiból építed a fizikumodat, szükséged lesz egy női testépítő diétára. A női testépítő diéták a kalóriabevitel és a tápanyagok tekintetében kissé eltérnek a férfiakétól.

Ezekkel az étkezési tervajánlatokkal és vegán diétaterv tippekkel a fejedben, több mint felkészültnek kell lenned, hogy elkezdhesd megtervezni az egészséges vegán ételeket.

Mivel a vegán testépítő étrend általában sok gyümölcsöt, zöldséget, gabonafélét és hüvelyest tartalmaz, a rostbevitel elég magas lehet.

A vegán testépítő étkezési tervben szereplő ételek kiszámításaAz igaz, hogy ha új vagy a vegán testépítésben (vagy általában a testépítésben), nem könnyű lefordítani a makrókat egy étkezési tervre, de idővel könnyebb lesz.

Hogyan táplálkozhat egy vegetáriánus egészségesen?

Ahhoz, hogy a legtöbbet hozza ki a vegetáriánus étrendből, válasszon sokféle egészséges növényi alapú élelmiszert. Ezek közé tartoznak a teljes értékű gyümölcsök és zöldségek, valamint a teljes értékű gabonafélék. A diófélék és a hüvelyesek, például a lencse, a bab és a földimogyoró szintén egészséges növényi alapú élelmiszereknek számítanak. Ugyanakkor csökkentsük a kevésbé egészséges választásokat.

Íme néhány tipp, hogyan lehet elkészíteni a vegán testépítő ételeket: Kezdjük a gabonafélék és zöldségek alapjával.

Rossz tervezéssel és a változatosság hiányával bármilyen étrend hiányos lehet bizonyos tápanyagokban, és ez alól a vegán testépítő étrend sem kivétel.

Győződjön meg arról is, hogy a kardió edzés előtt 20 perccel fogyaszt egy vegánbarát fehérjeturmixot ( szója, rizs, kender), hogy megelőzze az izomvesztést a kardió edzés alatt.

Lehet, hogy egy kicsit nehéz elkezdeni a vegán testépítő diétát, de miután megtanulod az összes hacket, azonosítod a kedvenc vegán ételeidet, és hogy mit kell tenned az egészséged megőrzéséhez és a makrócélok eléréséhez, az egyetlen probléma, ami lehet, hogy időnként megkívánod a steak-et.

Azok a tényezők, amelyek egykor a vegán testépítő diéta csalását jelentették volna, mint például a nem teljes értékű fehérjeforrások, már nem jelentenek gondot, ha hibrid fehérjeporokkal és multivitaminokkal kezded kiegészíteni.

Mi a vegán testépítő étkezési terv?

A cél a táplálkozási szempontból sűrű ételek fogyasztása, amelyek minimalizálják a zsírnövekedést, miközben elősegítik az izomnövekedést. A vegán testépítő diéta ezeket az elveket foglalja magába a vegán étrendbe, ami jellemzően azt jelenti, hogy nem fogyasztunk húst vagy állati eredetű termékeket, beleértve a tejet, sajtot és más tejtermékeket.

Ha pedig nem tudod, hol kezdd, vagy mit kezdj el készíteni a vegán testépítő diéta után, azt javasoljuk, hogy kezdd ezekkel a magas fehérjetartalmú vegán reggeli receptekkel, vagy a 7 napos vegán testépítő étkezési tervünkkel.

Jók a zsírok a női testépítőknek? A zsírok hosszabb ideig tartanak jóllakottan, és megakadályozzák az éhségérzet kialakulását a nap folyamán. A szénhidrátok néha csúnya szónak számítanak, de egy női testépítő számára egyszerűen energiát jelentenek. A szénhidrátok biztosítják a glükózt, amelyet az agy a működéshez használ, és segítenek a szervezetednek a glikogén feltöltésében is egy megerőltető edzés után.

top Security

Foto Template

Sony Phone

Nike Shoes

Vinyl Record

iPhone

Lawless Inc

DEA Foundation

Walter White

Jesse Pinkman

Product Manager

Skyler white

Accountant